vrijdag 28 februari 2014

Nagellak Revieuw : Essie Mint Candy Apple



Nog even wachten en dan is het alweer lente ! En bij de lente horen natuurlijk leuke frisse kleuren. Toen ik bij de Etos langs ging om een nagellakje te scoren, viel deze me meteen op. Essie's Mint Candy Apple. Een hele mooie mint groene kleur, maar toch vind ik hem anders dan andere mint nagellakjes. 







Dit zijn mijn nagels met 1 laagje van de nagellak. Opzich zou je het wel bij 1 laagje kunnen houden, maar als je goed kijkt zie je toch nog iets van je nagel erdoor heen. Echt een pluspunt van Essie nagellak vind ik dat het heel snel opdroogt, vooral als je zo iemand als mij bent die echt geen geduld voor het drogen van nagels heeft. 



En dit zijn mijn nagels met de tweede laag. Persoonlijk vind ik dit een stuk mooier. Zelf breng ik er nooit een topcoat over heen omdat ik de nagellak al mooi vind op zich zelf. 




Ik zou deze nagellak absoluut aanraden. Het lakt heel erg fijn, droogt snel en het is natuurlijk een super leuk kleurtje voor de lente en de zomer! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten